De reis

15 december 2017 - Singapore, Singapore

hi, even een eerste uitprobeersel vanaf mijn hotelkamer in Singapore. Reis is tot nu toe goed verlopen, 12,5 uur in Airbus 300 van Singapore Airlines, luxe dingetje, dus goed te doen. Heerlijk geslapen in het hotel (dankij een slaappilletje); helaas geen rondtocht door Singapore meer kunnen maken, was al volgeboekt. Maar vliegveld is ook interessant, veel mooie winkels en een heuse vlindertuin, en uiteraard heerlijk verse Aziatische maaltijden. Toch nog een klein dingetje vergeten, nl de wereldstekkers; die liggen dus thuis in een doos. Nog 9 uur te vliegen om in Christchurch aan te komen.

1. Wilma:
    15 december 2017
    Zoveel indrukken nu al! Blijf schrijven hè! Veel plezier en voorspoedige reis verder! Groeten aan Twan!😘
  2. JP Willems:
    Ja, zo een wereldstekker. Soms wilde ik dat ik er zelf een was. Goede vlucht en zo min mogelijk jetlag.
  3. HarrieD:
    15 december 2017
    Ach, electriciteit....als de zon maar schijnt!
  4. Jan Willem:
    Hoi Twan en Lydia. Ziet er goed uit!
    Wat jammer van die wereldstekker.
    Maar ja, je kunt het ook positief bekijken: je kunt hem er ook niet uittrekken. 😄
  5. Tom en Wilma:
    Nog een Wilma,
    Heel veel plezier,het weer hier is matig,maar jullie reisverhalen vrolijkend ons op
    Tot de volgende
  6. Marian:
    15 december 2017
    Werkt dus perfect Lydia. Behouden reis verder en tot snel.