windwhistle

17 december 2017 - Windwhistle, Nieuw-Zeeland

Aankomst in Christchurch. enigszins gedesoriënteerd de huurauto een Peugeot Captiva opgehaald en dan op zoek via maps me naar het plaatsje windwhistle. Dat gaat redelijk snel en we rijden al snel richting de NZ alpen over een rustige weg. Wel even wennen aan de grootte van de auto en de smalle wegen. In Windwhistle Quickenberry Lodge. Met ons ook 2 nederlandse meiden die ook aan een rondreis beginnen. We zitten op een golf resort. Maken 'middags een wandeling over het resost en ontdekken daar de eerste prachtige view. dat belooft wat voor de komende dagen.

1. JP Willems:
    17 december 2017
    Ha ha, de reis lijkt nu echt begonnen. Mocht je ooit in Papatoetoe komen??? We kennen daar nog een postbode, een vrouw, zal wel met pensioen zijn. We kwamen haar tegen in de jungle van Thekkady en later geheel onverwacht in het Salvation Army Hostel in wat toen nog Bombay heette. We hebben het over 1978. We hebben overigens hier in Groningen twee jonge vriendjes - net dertig - die snakken terug naar Nieuw Zeeland. Liefs ook van Marleen